Toke Terkelsen viser dig på Twitter

Toke Terkelsen er mit navn samt jeg arbejder med Søgemaskineoptimering igennem Bakuri Software A/S som er placeret både i Danmark på Fyn og Thailand, nærmere Chiang Mai en by omkring 700-800 km. nord fra store bangkok.

Hele mit liv har jeg levet I en jolle, matchrace desuden har vi været heldig kartoffel at have flere både: sportsbåd samt turbåde. Når vi får mere tid og stil skal jeg have en god båd i sydøerne nær mariaer hvori vi vil sejle rundt og nyde øerne når jeg har friheden fra mit arbejde med Google og online marketingmv.

Jeg knokler for at kunne give vores klienter mulige kunder af det super arbejde vi lever jeg og drømmer når de får en masse gode klienter lead af det super – det er super kanon at høre det går vores kundergodt og giver en vis arbejdsglæde i hverdagen…

Du kan læse mere om min nye side hvor jeg beskriver omkring twitter

Skriv et svar

